|
Sv: Er det rart det finnes mange overvektige barn?
Husker godt min eks-svigermor pleide å fore ungene sine med så ufattelig dårlige ting at jeg ble helt mo i knærne hver gang jeg var der. De var små boller hele gjengen, og til kveldsmat f.eks. gikk det kun i loff, loff, loff med sjokopålegg o.l. eller potetmos og andre ferdigposeting. De hadde aldri grønnsaker til middag for det likte ikke mor, og det var aldri melk i glasset med mindre det også var et lass med sjokoladepulver..
Ungene sutret seg til snop dagen lang, og det var alltid en bolle med sjokkis eller potetgull på bordet, ukedag som helg.
Det fikk i allefall meg til å sette pris på mine egne foreldre. Jeg slapp unna lungemos fordi mamma ikke likte det, men ærlig talt, å ikke servere ungene så mye som EN sort grønnsak fordi mora ikke gidder eller vil ha? Sukk :s
En liten digresjon det her, men kunne ikke la være. Vi veit kanskje ikke noe mer om de ungene i svømmehallen, men her er et godt eksempel på hvordan det kan være.

Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
|