Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-11, 18:07   #10
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken diett er dere på?

Tja... Det jeg har lyst på kanskje? Har rett og slett bare kuttet ned på brød, ris, pasta, poteter og sukkervarer til et minimum til hverdags og spiser noe mer fett og mye mer grønnsaker enn før og kjenner at det er godt for kroppen. Siden jeg ikke er overvektig har jeg ikke behov for en strikt diett for å gå ned i vekt, derfor velger jeg et kosthold jeg kan leve med uten problemer.

Og skulle jeg skli ut noe en helg på hytta så er det ikke noe problem, prøver også da å velge de sunneste alternativene, men det blir gjerne litt smågodt og kanskje et par brødskiver da, om jeg husker det og finner det tar jeg gjerne med et fedonbrød til meg og vanlig brød til resten av gjengen min. Jeg vet Fedon anbefaler bare ett c-måltid (med brød) om dagen, men det blir gjerne 2 hos meg på hyttetur + mye egg.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat