Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 08:22   #1
krkess
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Österrike
krkess er på en erverdig vei

Hjelp ... er ny på lavkarbo

Hei,
jeg skriver her for første gang, fordi jeg trenger virkelig hjelp. For tre uker siden begynte jeg med lavkarbo og lite fett. Etter en uke hadde jeg tatt av 4 kilo, men denne dietten var helt forferdelig, bare spise kjøtt og egge produkter, helt fettfritt, uten grønnsaker. Senere bare grønnsaker i ei uke ...Da ble jeg glad da jeg oppdaget lchf dietten.
Jeg er veldig streng, og har kuttet ut alle karboproduktene, drikker bare vann eller kaffe. Hvetemelet er fjernet, ris, poteter og nudler er det lenge siden jeg har spist. Før har jeg også drukket en öl eller to et par gang i uka, det er det slutt pä nu. Jeg trener to gang i uka(skulle nok ha trent mer - jeg vet det)
Egentlig skulle jeg ha tatt av noen kilo, men det har ikke skjedd. Det er lite avføring... Mannen min er litt sur og utålmodig og har gitt en ukes frist til å begynne ta av kilos.. ellers så må vi finne en annen metode.
Mannen min har sukkersyke og høyt blodtrykk. Dette har forbedret seg. Siden vi begynte med lchf har han ikke trengt medisin. Det er jo bra, men vi må jo gå ned 20 kilo begge to..

Kristin

krkess er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat