Vil gjerne gi deg en klem og thumbs up for jobben du har gjort til nå jeg Du har vært KJEMPEFLINK!! Har du vært like flink hele tiden? Uten særlig sprekker? I såfall fortjener du en bukett slike også! Hvis ikke KAN kanskje en liten Skaldeman-sommer hjelpe til med å løsne litt på ting? Event legge inn det du spiser og se litt på både sammensetning og kalori-inntak. For oss som har holdt på en stund og gått ned "noen" kilo tror jeg det, desverre, kan være nødvendig å se litt på kalori-inntaket også. Jeg brukte ett par timer en formiddag og sjekket hvordan kostholdet burde se ut om jeg skulle holde meg på 16-1800 kalorier. Brukte diett.no og ble litt overrasket over hvor fort det gikk Men, nå har jeg aldri vært på GR eller veid mat og telt kalorier før, kanskje derfor det var en hyggelig formiddagsaktivitet for meg Du får fundere litt og tenke gjennom hvor mye jobb du vil legge i det for å få i gang nedgangen igjen, men slik jeg ser det blir det nok enten en "sommer" og/eller å legge inn hva du spiser en liten periode så du får en skikkelig oversikt Uansett hvilken vei du velger - Lykke til! Og som en liten trøst gir vi i allefall huden tid til å trekke seg litt sammen igjen