Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 09:47   #22
Lillemy77
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2010
Lillemy77 er på en erverdig vei

Sv: Starter mitt nye liv idag! Noen som henger på?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosa, her.

I dag begynte det veldig bra på fase 1. Spiste 1 kokt egg og en yoplait yoghurt til frokost. Skulle på min deltidsjobb fra 7-16, så da ble det ost- og skinkesalat til lunsj som jeg kjøpte i butikken (jobber på Kiwi). Men dette spiste jeg kl 11, så da kl var 15 og jeg ikke hadde fått noe av min vanlige snacks var jeg dødssulten, så jeg trykte i meg en banan mellom kundene.. Hvor farlig kan det være..? Men kjenner jeg blir sur når jeg gjør sånne ting. Men er vanskelig å finne noe kjapp snacks også da. Skal man tygge på agurker liksom? Ikke gulerøtter, ikke sukkererter, ikke nøtter med salt.. Blææ.. og jeg er såååå lei egg nå..... Men nå har jeg laga meg oppsie-ruller, hørte at det skulle være så fantastisk.. Det smaker faktisk ikke så veldig mye egg, og hadde man brukt kremost med "smak", så hadde de nok blitt kjempegode..

Men jeg heller nok mer og mer mot fase 2, jeg har vært i fase 1 i snart 11 dager, men unntak av en et lite sidesprang i helga..

Hei Lillerosa Hvordan går det med deg? Her har det nok sklidd litt ut i helga.....har vært ute å spist i helga, og da ble det både pomfri og sjokolade og øl....huff... Men, bare en øl, resten rødvin, det må da være bra... Men det ble nok en større utskeielse enn jeg hadde planlagt...det er jo typisk.. Idag har jeg begynt på ny frisk med egg og skinke salat til frokost. Skal ha det til lunsj også. Det er jo godt da Så får prøve å være flink uka her, så jeg kommer på rett kjøl igjen. Jammen ikke lett dette, å være bevisst hva man putter i munnen HELE tiden... klem

Lillemy77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat