Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 11:26   #598
Mammamiia
Medlem
 
Mammamiia sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Kapp
Innlegg: 144
Mammamiia er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Hm... synes det er en selvfølge at du skal slippe å betale for den timen da de ikke fikk gjort det de skulle jeg da, Frøken! Håper det går bedre neste gang, - så du får blitt ferdig med det... Tvi tvi!

Så flott med nye bestenotering, Tasja! Moro og MOTIVERENDE når det endelig løsner igjen!

Skulle ønske det gjorde det for meg og.... fikk en nesesmell i går da jeg gikk inn her, - og det sto at tickeren min ikke var oppdatert på 80 dager..... Det vil si at det er 81 dager siden jeg satte ny bestenotering. DET er lenge det......Nå har det vært både jul og sydentur (med ganske mye utskeielser) mellom der, - så det er nok noe av forklaringen. Men lell a gitt.. Må si det var deprimerende å se.... Jaja. Det er bare å bite tennene sammen og klemme på. Fortsatt 5 kilo igjen til jeg er der jeg var for 81 dager siden.... (begynner å kjenne på at det er veldig lett å gi opp nå.......)

Nå er jeg straks frisk igjen - sier vi - og jeg kan begynne å røre på meg igjen. Skal bli godt, - om ikke annet så for å komme seg litt UT... Blir mye sittestillende liv gitt... Men sånn er det. Må få vekk feber og snørr først... :P

Litt mandag mårra blues fra meg......

__________________
Ned 5 til St.Hans....:


Mammamiia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fra Ketolyse til egenkomponert Svar med sitat