Sv: Hva er ditt mål?
Opprinnelig lagt inn av Kreative, her.
Hva er målet ditt med denne livsstilsendringen? (Både i kg og andre ting).
Har du noen delmål?
Når håper du å nå målene dine?
Har du noen form for belønning ventende på deg?
Målet mitt er klart, jeg skal under 90 kg til OL i London sommeren 2012. Underveis setter jeg månedlige mål for vektnedgang.
Men i det store bildet så er vektnedgangen virkemiddelet for å få et bedre liv. Å kunne gå turer uten å bli andpusten for den minste ting, og gå turer sammen med andre uten å puste og pese og være den i dårligst form som må presse seg for å holde følge.
Eller bare det å kunne gå i vanlige butikker å finne klær som passer. Å få mer og bedre sexliv, det er nok først i det siste jeg har forstått hvor mye det har gått utover selvbildet å ha vært overvektig siden ungdomstiden. Så har vel litt å leve ut der.
Og så bare å leve ut min livsfilosofi, for jeg tenker mye riktig - men når det kommer til handling så stopper det opp, og der har nok både kroppen, selvbilde og manglende energi vært en hindring.
Så jeg har mange mål, og alt går ikke på vekt - og alt vil ikke løse seg bare med å gå ned i vekt heller, men kostholdet er en sentral del av min nye livsstil. Jeg står fremfor mine beste år, og den baggasjen jeg har med meg skal jeg bruke - for all erfaring man får i livet vil man på en eller annen måte få bruk for senere.

|