Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 16:06   #66
Husmor27
Medlem

Husmor27 sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Buskerud
Husmor27 er på en erverdig vei

Sv: Er det rart det finnes mange overvektige barn?

Opprinnelig lagt inn av senorita, her.

om man er undervektig og skal legge på seg så funker det sikkert fint med hvetemel og sukker, men det er vel ikke fett man bør legge på seg? Muskler er vel bedre da? Og vil man være sunn så er det jo viktigere å spise sunt enn å være normalvektig? Bedre å være tynn og spise sunt, enn normalvektig og spise junk eller??

Og så vidt jeg vet skal vel lavkarbo være vektregulerende, så de som er undervektige skal jo gå opp i vekt ?

Så klart er det bra å spise sunt. Men jeg kunne aldri funnet på å hatt ungene mine som er så små på en ketolyse kur. Følge Dr.Lndberg null problem. Og de spiser sunt - for de får det meste av den maten vi spiser
Poenget mitt er at jeg gir barna mine sukker av og til - å har faktisk ikke dårlig samvittighet for det. Synes det blir helt feil å bli fanatisk. Bevisst ja, fanatisk nei.

Blir omtrent som en røyker det som/ plutselig er blitt ikke røyker - som skriker da ettersigende høyest om HVOR farlig røyk er!