Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 16:20   #467
Bøtt
Seniormedlem

Bøtt sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av miss cerina, her.

Hei
Er helt fortvilet her.. kan noen hjelpe meg.
Gikkpå ketolyse kuren i 9 dager holdt meg til 15 g karbo på kcal 1000 har masse energi. gikk ned 6 kg også plutselig stoppet jeg opp i 1 uke også begynte jeg igjen.. å nå har jeg begynnt igjen å gått 2 uker men ikke gått ned i vekt.. jeg begynnte å spise mere fett som han dr sier på ketolyse siden hans men har gått opp 2 kg jeg gjønner ingen ting??? jeg er super flink til å trene.. har trent i 10 år å gått på 10 forskjellige dietter men aldri denne. Jeg har sååå lyst å gå ned 10 kg til... men har gått opp liksom begynner å bli lei hele greia.. Går opp i muskler.. jeg vill ikke gå opp i muskler jeg vill gå ned i fett og i muskler. Søren assa?? Hjeeeelp...
Er det noen som har gått på ketolyse kuren fra han dr??

Slapp helt av kroppen må få litt tid på seg
Hvis mensen er på vei eller eggløsning så kan vekta vise 1-3kilo opp.
Dessuten har du jo gått ned 6 kilo.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat