Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 17:04   #15
Savagedlight
Medlem
 
Savagedlight sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 74
Savagedlight er på en erverdig vei

Re: Fortell om deg selv - spørsmålsliste

Hvor gammel er du?
25!

Har du barn? Isåfall hvor mange?
Nei

Hvorfor har du valgt ketolyse og ikke noe annet?
Jeg visste at jeg måtte være streng med meg selv hvis jeg skal lykkes. Ketolysekuren gir meg enkle, klare rammer for hva jeg bør ligge unna, og er ikke like tilgivelig som mange andre lavkarbo-retninger.
Jeg tror jeg skal over på lindberg (uten brød og fruktose) når jeg er ferdig med ketolysekuren. Vi får se.

Hva synes du er best og værst med ketolyse?
Best: All den deilige maten, og at kiloene renner av nesten uansett hva jeg gjør
Værst: Når jeg ikke er streng nok med meg selv (les: ikke følger dietten riktig), så tilbringer jeg mer tid enn jeg skulle likt på do. Men igjen, det er jo en desto større motivasjonsfaktor for å holde seg til kuren.

Hvor mange kilo er målet å gå ned totalt?
43kg totalt, sånn ca. Jeg vet jo ikke nøyaktig hva trivselsvekta mi er

Hva er du minst fornøyd med deg selv fysisk?
Fysisk utseende; Strekkmerker!
Fysisk prestasjon; Hmm.. Må vel være at jeg ikke har fullt så god kondisjon som jeg gjerne skulle hatt

Hva er du mest fornøyd med fysisk?
Jeg har jo blitt relativt sterk etter å ha gått på den kuren her en stund
Jeg er forøvrig ganske fornøyd med rumpa mi. Den er litt vel stor enda... Men så lenge som den holder formen (men og krymper!) mens jeg går ned i vekt så skal det bli fint så.

Hva er grunnen til din overvekt (ekstra kg)?
Flere års depresjon og "jeg bryr meg ikke om hva som skjer" er vel to sider av samme mynt som har hjulpet på betraktelig...

Hvilken belønning skal du gi deg selv når du endelig er i mål?
En sydentur & besøk på stranda m/bikini uten å skammes/være flau over meg selv.

__________________
Start: 17. Oktober, 2010.
Savagedlight er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat