Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 17:31   #4
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Syndens sjokoladekrem ...

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

En digresjon, - Hvor får du tak i sukkerfri smakssatt sirup?

Her: http://shop.altombar.no/home/product/monin-sukkerfri/

Det blir dyrt - frakten er det dobbelte (iallefall) av prisen på flasken, så om du har muligheten til å stikke innom et utsalgssted er det nok den mest økonomiske løsningen. Men flaska er stor (0.8 l tror jeg det var), så den holder jo leeeeenge. Når jeg får brukt opp den jeg har (om etpar år, kanskje) skal jeg prøve karamellsirupen

Obs! Det er ca 16 g kh pr 100 ml, og en vennlig sjel her inne hjalp meg å regne ut at en ts av dette klisset blir ca 0.8 g kh. Så det må nok telles med i dagsforbruket om du bruker mye av det

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat