Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter
Opprinnelig lagt inn av hope10, her.
Liten trøst men jeg har også opp 0,7 kg denne uken fatter ikke hvorfor, men uansett sånn er det, ingen søtning, ingen erstatningsprodukter eller noe... men jeg gikk i det minste ned 6 cm denne uken, som en liten trøst...
6 cm er da slettes ikke verst 
Jeg tror jeg var bitter og lei når jeg skrev innlegget i dag tidlig, og jeg tenker at egentlig tror jeg ikke det er en halvliter cola zero annenhver dag som er problemet, eller et glass fun light i ny og ne. Jeg har aldri hatt utpreget søtsug (derimot en syk ulvehunger for alt salt og potetgullish), men jeg har slitt med overspising. Nå spiser jeg myyyyye mindre enn før, men det er et slit om jeg ikke engang kan unne meg en stakkars brus. Tror jeg er litt desperat og kanskje ikke skal være like streng, jeg vet ikke Takk for innspill fra dere andre her ang. aspartamen i allefall, det er lest og notert! Og det samme med innlegget om proteiner/fett!
Jeg drikker mer te enn kaffe nå, og har noen teer som er koffeinfrie. Bruker fortsatt stort sett 2 suketter i de fleste teene, men drikker en god del mindre kaffe i allefall, så er jo blitt litt mindre koffein på meg jevnt over. Og føler jeg like godt kan drikke fanta light, men colasmaken er så sabla god da gitt 
Jeg skal ikke gi opp, jeg skal ikke gi opp, jeg skal ikke gi opp!!! Så, til dere andre? Noen av dere har vel veid dere og glist til vekta i dag? Share the joy!

Handle på iHerb.com? Bruk gjerne min kode og få $5 i rabatt første gang! **TAD607**
|