Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 18:43   #5
christine76
Medlem

christine76 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 49
christine76 har en fantastisk aura rundt segchristine76 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: De tre viktige faktorene for varig vektnedgang

Jeg er delvis enig.

Mosjon er selvfølgelig viktig for å leve et sunt og godt liv, men jeg tror den viktigste suksessfaktoren for å holde vekten er å aldri falle tilbake til gammelt kosthold, men fortsette med et sunt kosthold resten av livet. Først når man gjør det vil man kunne klare å holde seg til den nye vekten sin.

Jeg pleide tidligere å si at jeg ville heller være tjukk enn å slanke meg konstant resten av livet. Det var før jeg prøvde lavkarbo. Nå er det ikke noe stort offer å holde meg til riktig mat, og mengdekontroll kommer mer eller mindre av seg selv.

Jeg har en venninne som slanker seg stadig vekk ved iverse metoder, og hun har alltid fokus på når hun kan begynne å spise normalt igjen etter kurene. Det er fortvilende å se at inntil hun klarer å virkelig akseptere at hun aldri vil kunne spise "normalt" igjen så må hun gå ned de samme kiloene igjen og igjen..

Har gått ned ca 40 kg og driver og vedlikeholder
christine76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza/generel lavkarbo Svar med sitat