Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 18:46   #27
vimsen85
Seniormedlem

vimsen85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 40
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Best of greens

Opprinnelig lagt inn av misslinda, her.

Hei.

Jeg får karber fra grønnsaker og bær hovedsaklig. Baker en sjelden gang for sønnen sin del, men det er ikke så ofte.

Tar en proteinshake på morgenen med bær, proteinpulver, vann, udos choice leicitin og husk(tom for husk akkurat nå, men skal til bergen i neste uke å shoppe mer) Hvis ikke jeg har tid til shake, så har jeg alltid noen hardkokte egg i kjøleskapet.
Til lunsj går det i salat med kyllinglår, laks, evt noe rester fra middagen dagen før eller en omelett med grønt til.
Til middag spiser jeg rent kjøtt/kylling/fisk og grønt. Av og til en dæsj rømme eller noe smør. Men det er bare av og til.

Som du ser så er ikke dette så mye. men det holder. Litt utenfor tema da, men tror at best of greens kanksje kan hjelpe meg på vekta..
trenger 2-4 ganger i uka i tillegg til rockering i 15-30 min hver dag..

Men da er jo en millionerdollarspørsmålet; måler du deg? Ser da veldig bra ut det du spiser, men jeg merker at vekta står litt stille dersom det blir for mye bær. Mulig også du kan prøve å øke litt på fettet? Ser også at du skal ned 15 kilo, kanskje kroppen din er sta på å slippe de. Jeg har ca 10 kilo igjen til å være normalvektig nå, men de siste fem kiloene som jeg har blitt kvitt var standhaftige..

Hvordan føler du deg på kjernesunn i forhold til før? Har du mer energi og sånn? Jeg har litt lyst på den boka..

vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat