Jeg veide meg i dag (mandag) og vekten viste opp ett kilo fra sist mandag, og opp to kilo fra i går Jeg er nå på min tredje uke på ketolyse. Har spist reker i dag (som jeg tror er litt salt), samt en håndfull salte pistasjnøtter, i tillegg at jeg kjenner i dag at mensen er like om hjørnet (merker det på at rygg/magesmertene er på plass). Kan dette ha noe med min traurige oppadgående vekt å gjøre? Mensen + saltinntak = opp i vekt?? Syns å huske å ha lest noe om at salt gjør at man kan øke i vekt, pga vannet som blir bundet....? Jeg har ellers fulgt boken til punkt og prikke, lagt på riktig prosentvis fordeling av fett/prot/karb, spist 15 karbs hver dag...osv. Har drukket litt lightbrus med søtning men er nettopp sluttet nå, og tatt vanlige multivitamintilskudd og omega-3 fordi jeg ikke har fått ketolysetablettene i posten ennå. Syns jeg merker på klær at de har blitt litt romsligere. Har ikke trent noe særlig denne perioden, er så utrolig slapp i kroppen. Men prøver å få til 30 min spasertur hver dag.