Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 21:08   #80
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Er det rart det finnes mange overvektige barn?

Opprinnelig lagt inn av Husmor27, her.

Nei og ingen tar vel heller skade av å spise ting med litt vanlig hvetemel - blanda med feks samalt hvetemel i eller grovt mel ? Eller de tar vel heller ingen skade av en liten sjokolade på lørdagene , like lite som de tar skade av å spise moderate mengder med poteter/pasta/ osv.. Som sagt de spiser MYE av det vi spiser , men å sette dem på ketolyse kur gjør jeg ikke fordi - de er under utvikling. De er små (1 & 2 år) .. Føler at jeg har utbrodert mitt syn nok i denne debatten. Og de som er uenig med meg, må gjerne være det.
Kjempefint at dere ikke gir ungene noen form for sukker, at de aldri får kakestykke. Eller ennå værre at dere propper dem full av kunstig søtning - for det ser nemlig jeg på som ikke bra.

Barna mine får både kake og andre usunn ting, men de får det til tross for at det er usunt, ikke fordi jeg lever i den villfarelse at de trenger det fordi de er små og under utvikling. Det er en liten forskjell det...

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat