Sv: Januar/februar-startere! Med vekt og oppskrifter
Opprinnelig lagt inn av Specialized, her.
Skal også legge til at jeg savner vanlig mat fortsatt, spesielt brød og pizza og slike ting, men spiser Taco (litt forsiktig med krydderet og salsaen), og knuser heller et par skjell og blander en "taco-salat" enn å lage meg 5-6 skjell som vanlig. Tror det går klar under 50g, holder meg iallfall i ketose. Kommer nok til å fortsette å tenke lavkarbo etter dietten og, fordi det føles bra, men å holde på sånn som dette veldig lenge gidder jeg nok ikke. Samtidig forstår jeg heller ikke hvorfor ikke alle som vil ha av noen kilo gjør dette. Helt fantastisk i forhold til resultatet så langt! Føles nesten som at kiloene seiler bort på en fjøl... 
Velkommen 
Dersom du leter under "Oppskrifter" finner du mye bra du kan erstatte det du kaller "vanlig mat" med. Selv spiser jeg mye av et proteinbrød, oppskriften der finner du på bloggen min. Til tacoen vil jeg sterkt anbefale at du bruker Kavli skivet ost med jalapeno, legger den på matpapir, og kjører den i mikroen 2-3 minutter. Da blir den som en kjeks, og smaker helt fantastisk til taco, med litt rømme oppå. Enjoy!
Flott start, forresten! Lykke til videre 
|