Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 23:27   #11
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Syndens sjokoladekrem ...

[quote=Snorkfroken76;1049361][quote=Camomilla;1049289]

Opprinnelig lagt inn av Snorkfroken76, her.

Wow, det er jo helt fantastisk Samme antall som jeg har brukt - øh - fire måneder på å gå ned Jaja, vi er alle forskjellige [/quote

Takk-takk! Er temmelig fantastisk følelse! Jeg har jo mye høyere BMI en deg så er nok litt av grunnen. En halv kilo i uka er jo veldig bra det også!

Vet du hvaslags søtning som er brukt i de sirupene? Fant ikke noe om det på siden der

Ja, har lest mange steder her inne at de som har flest kilo går fortest ned - men jeg ser jo at det er begge deler her også. Noen har mye å miste, men går likevel ikke ned fortere enn meg - og andre har omtrent som meg og kan rase ned i vekt - jeg tror det bunner mest i forbrenning, kanskje? Min kropp har alltid vært litt seig - kiloene har kommet smygende på - kanskje de må smyges av igjen også

Sirupen er søtet med sucralose (uten at jeg vet helt hva dét er).

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat