Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-11, 10:11   #86
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Er det rart det finnes mange overvektige barn?

Opprinnelig lagt inn av Bolla Piggsvin, her.

Litt off topic, kanskje, men jeg tror ikke det var så mye bedre i "gamle dager" akkurat. Jeg begynte på ungdomsskolen i 1978, og vi gikk i butikken hver eneste storefri og kjøpte loff og cola light. Satt og gravde ut det myke i loffen og stappet i oss, og så kastet vi skorpene.

Loff, Tab (Cola light kom ikke før i -83) og melkesjokolade......

Jeg vokste også opp med godteri kun i helgen, men som Fero var jeg alltid godtesyk og benyttet en hver anledning til å spise godis! Stjal til og med penger fra pappas lommer og klatret rundt i grøftene på jakt etter flasker å pante...... Ikke akkurat min sunne og svært aktive foreldres skyld at jeg har blitt så feit, nei! (Ei heller genetisk, da jeg er adoptert)