Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-11, 15:23   #95
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Er det rart det finnes mange overvektige barn?

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

selv om jeg liker lavkarbo,har jeg ikke tenkt å frelse andre for det. i dagens samfunn er det så mye fokus på lavkarbo at dette må folk få finne ut av seg selv. men i det lange løp mener jeg at barna ikke må bli vent av med sine gamle rutiner fordi vi som voksne gjør det.da må det isåfall være noe de selv ønsker.

Mener du helt alvorlig at barn selv må finne ut av hva som er sunt og hva som er usunt å spise?

Vi snakker ikke om å frelse noen her, bare å unngå mest mulig det som kan gi en selv og barna dårlig helse. Hvis et barn har fått lov til å legge til seg helseskadelige vaner, er det foreldrenes fordømte plikt å gjøre sitt beste for å endre disse vanene. Selv om barna selv ikke ønsker det. Hvis ikke foreldrene gjør det, er det omsorgssvikt.

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat