Hallo Har registrert meg her idag. Har tyvlest her noen dager da hehe... til øynene har blitt store og våte Har siden starten på året redusert matinntaket og spesielt med hensyn til sukker. En liten gottemons som meg har klart å holde seg unna sjokolade og annen godis i 1 1/2 mnd... Trimming er innført i passe mengde og ikke minst regelmessig mengde. Har nå bestemt meg for å prøve lavkabo da. Starta for fult på det idag og har bakt ett par brød av oppskrifter jeg har funnet her inne. Er litt avhengig av brød spsiellt pga jobben. Spiser ofte i arbeidsbilen og ute i friluft på sommeren og har dermed ikke tilgang på kantine og sånn som mange andre. Men vil jo etterhvert prøve ut litt forskjellig mat da. Har jo noen kg som bør vekk da hehe... Spennende å se hva andre gjør og hva som fungerer for de forskjellige. Finnes vel ingen fasit på dette da som jeg forstått. Gleder meg å se om dette fungerer for meg da... Har en langtidsplan da selv om en helst skulle sett alle kg forsvant over natta, selv om en har brukt mange år å bygd opp en kropp som er egnet for fart hehe.