Hvor gammel er du? 45 Har du barn? Isåfall hvor mange? 2 Hvorfor har du valgt ketolyse og ikke noe annet? Mange på jobben gikk på det og hadde noen veldige vekttap. Tenkte jeg kunne prøve og HIPP HURRA...dette er det helt rette kostholdet for meg!!! Hva synes du er best og værst med ketolyse? Beste: Alt det gode jeg spiser, vektnedgang, energi og en kropp som fungerer bedre...uten "vondter" Verste: Hmmmmm....kommer ikke på noe.... Hvor mange kilo er målet å gå ned totalt? Vet ikke helt enda....har gått ned 15 og er forsåvidt fornøyd.....regner med at kroppen regulerer dette ved å slutte å gå ned i vekt når det er nok.... Hva er du minst fornøyd med deg selv fysisk? Orker ikke gå rundt å være så misfornøyd lenger, men skulle nok gjerne hatt litt flatere mage... Hva er du mest fornøyd med fysisk? Trener endel nå og synes det er flott å kjenne at kroppen blir fastere og sterkere og faktisk kjenne musklene igjen Hva er grunnen til din overvekt (ekstra kg)? Litt for bedagelig....ligget litt for mye på sofaen og spist mat som jeg nå skjønner var heeeelt feil for meg.. Hvilken belønning skal du gi deg selv når du endelig er i mål? Synes belønningen kommer av seg selv jeg...slankere kropp og ingen stive ledd....men det er klart...Garderoben må jo fornyes Og jeg skjønner ikke helt det med å komme i mål...lavkarbo er kostholdet jeg har lagt om til og det skal jeg holde meg til for all framtid