Sv: Stillstand
Har ikke regnet på karber men vet at det har vært mindre enn 15 gr i lange tider(tror hele tiden) i håp om at det skulle hjelpe... Normalt har jeg tatt kjøtt med fett med brokkoli el blomkål i små mengder i tillegg til middag eller lunch. Vært sparsom med karber (grønnsaker), for lite kansje?
Kan jeg ha for mye proteiner? Trodde at mye proteiner er bedre enn flere karber?
Har spist mye fløte-og ostemat. Dette gjorde jeg fra begynnelsen av også, da rant kiloene av. Fleste karbene kommer av de. har ikke spist lavkarbobrød heller på en uke... fløteproduktene gir hjelp ved søtsuget og kosemat. Kansje kunstig søtning påvirker... alt det brukte jeg før også- hvorfor skulle de begynne å motarbeide meg nå???
Vekten går bare opp...f... frustrasjon er stor og skadefroden hos noen som var misunnelig med livstilen min øker...(der ser du, det er som alle andre kurer...!)
Nå vurderer jeg å bare skeie ut skikkelig i noen dager da enkelte påstår at det kan hjelpe. Hva er mest fornuftig, kan jeg "lure" kroppen" med til høyere fettforbrenning på den måten?
Opprinnelig lagt inn av KristianSK, her.
Har du oversikt over hvor mye karbs pr dag? kardio trening eller vekter?
|