Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 11:01   #7
rst024
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2011
rst024 er på en erverdig vei

Sv: Partystoppere/vektstagnasjon

Opprinnelig lagt inn av Trj, her.

Du ligner meg og min tur langs lavkarbostien, både når det gjelder ønsket vektnedgang og forholdet fett/proteiner. Jeg har ennå ikke prøvd å luke ut partystoppere, rett og slett fordi det har gått jevnt bra. Jeg slet litt i ukene 4 - 5/6, men så har det løsnet til gangs. Jeg økte så grønnsakmengden (av de "gode" grønnsakene) og økte faktisk litt på fettet også. Samtidig er det i denne tiden av kuren(kostholdet) at fettforbrenningen trolig slår inn for fullt. Derfor vet jeg ikke hvorfor det plutselig løsnet. Har ikke kuttet ut mulige partystoppere. Du kan jo ta en titt på journalen min og se om du får tips eller kjenner deg igjen. Lykke til

Ja, det er selve sammensetningen jeg sliter litt med. Har ikke lyst at forbrenningen skal gå på bekostning av muskelmasse som følge av lite mat, men vil heller ikke få i meg for mye proteiner Det skal ikke være enkelt. Jeg har vel igrunnen funnet ut at jeg bare må ta tiden til hjelp og prøve meg fram, men det er vanskelig. Takk for tips og tar gjerne en titt i journalen din.. Trenger all den informasjon jeg kan få

rst024 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo/ketolyse Svar med sitat