Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 13:38   #45
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg har skrevet mail til flere av matvarekjedene her i byen jeg bor og spurt om de har denne i sortimentet. Jeg sendte nok 7-8 mail og fikk 1 - ett svar. Det er for dårlig! Selv om de ikke har den kan de vel iallefall svare!

Uansett - en snill dame på en av Helgø butikkene i Rogaland skulle undersøke om de kunne få den inn i sortimentet! Håper det ordner seg!

Jeg etterspør sjokoladen fra Sukkerfritt hver gang jeg er å handler! På den måten håper jeg butikkene hører det nok og etterhvert tar hintet! Jo flere som "maser" - jo større sjangs for å få "våre" produkter inn i butikkhyllene!

Er ikke sukkerfritt nedlagt?? I allefall kjøpte jeg sukkerfritt via en annonse på nettet. Det jeg fikk tilbake var sukkerfrittgodis utgått på dato.

Det var en butikk jeg kjøpte fra..

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat