Sv: Den store felles ED-tråden
valkerut: kondolerer så mye! når det gjelder vekt så er det viktigste at du ikke lar det skli helt ut, og det er det jo tydelig at du ikke gjør
monica og streber: det må være utrolig trist å få en slik beskjed. men jeg har tro på at dere finner ut av det og det finnes jo mye man kan drive med. Og dere er jo unge begge to, så jeg har troen på at dere skal klare det helt fint! hva er det du jobber med monica?
og om man er litt slapp i matveien i perioder så gjør vel ikke det noe, det er i hvertfall det jeg sier til meg selv. Jeg har vært ganske slapp en stund nå. men har tenkt en del på hvordan jeg vil gjøre det fremover. for tiden spiser jeg litt for mye av både fett go karbohydrater, og har tenkt på at jeg må kutte ned på en av de. har lest en del rundt på forumet og sånn, og har funnet ut at jeg vil fortsette med en slags ED uten produkter. altså ikke lkhf, jeg har lyst å ha et kosthold som er mer varierende og lettere å tilpasse forskjellige situasjoner.
men jeg har ikke all verdens å gå ut ifra. fikk en dagsmeny av hetland som ser slik ut:
frokost: to egg med tomat og agurk
lunch: middagsrester
middag: 150gr rent kjøtt eller 200gr fisk og grønnsaker
kvelds: ett c-måltid (havregryn av store flak/en yoplait 0% m nøtter/to knekkebrød o.l.)
hun ba meg gå ut i fra grønnsakslisten på ed, og velge mest ja-grønnsaker såklart. Så nå skal jeg jobbe litt med å utarbeide meny. føler jeg må innarbeide nye vaner. med produktene var det mye "lettere". jeg merker at nå er det mye lettere å falel for fristelser, i tillegg tar jeg mye lettere på det.
jeg tenker at jeg noen dager kan bytte ut c-måltidet, og da spise litt mer fett. hva tror dere om det? i tillegg er/var(?) fedon mer opptatt av å spise mest umettet fett. vet dere noe om dette?

|