Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 14:50   #61
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Forvirret av prøveresultater

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Nei, han er allmennlege med hormoner og homøpati etc som spesialområder, men opererer mest via epost. Han har jo noen kommersielle interesser, for han driver et Forlag som heter Futhark, så jeg tar litt av det han sier med en klype salt, men jeg tror han har god peiling, og ser litt utenfor boksen når det kommer til stoffskiftesykdommer og andre hormonforstyrrelser.

Nå har jeg vært hos healer og føler meg deilig trøtt. Men hun stimulerte skjoldbruskkjertelen min en del denne gangen, og jeg har kjempetrykk i halsen.

Nå leser jeg meg opp på jod. Ikke bare bare dette, altså. Men det står jo faktisk OVERALT at jodmangel gir håravfall hos kvinner! Jeg begynte å miste håret sånn at det ble synlig i første halvdel av tjueåra, så gud vet hvor lenge jeg egentlig har gått med dette.

Jeg var hos manuellterapauten min på torsdag. Han manipulerte halsen og nakken min. Torsdagen hadde jeg en tykkfølelse i halsen, fredag fikk jeg sørgelig vondt i øret og det vedvarte. I går fikk jeg antibiotika mot kraftig ørebetennelse! Crp lå på 98. Kan man LAGE en betennelse ved å trigge muskler og kjertler?? Jeg har jo ikke hatt ørebetennelse på 30 år!!

Når det gjelder JOD så har jeg alltid fått høre at man skal spise vanlig bordsalt tilsatt jod. Eller mye fisk.