Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 15:27   #1330
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Mille, det ordner seg på et eller annet vis mht jobbing, men jeg vet ingenting jeg vil bli som ikke involverer det å ta meg av andre mennesker på en eller annen måte -og da må hendene brukes. Det eneste jeg så langt har kommet på er psykolog, men vet rett og slett ikke om jeg er smart nok til å komme meg gjennom de studieneMen en løsning blir det, på et eller anet vis

Dagsmenyen til Hetland er identisk med den jeg fikk før ED start, gikk ned 3 kg på en mnd-mine 1. kilo etter år med slit.Jeg varierte så godt jeg kunne ut fra det der og jeg kuttet ikke på fettet-mulig jeg skulle det, men hun sa ikke noe om det, brukte smørøye i havregrynsgrøten (sikle...gleder meg til endt ED), lagde eggerøre/kokte/stekte eggene, tok et par dager i uken hvor jeg lagde mer spennende middager enn bare rent kjøtt-fra lavkarbo oppskrifter her inne. Koste meg på det opplegget der jeg! Fylte på med salater og grønnsaks stappe-slik jeg gjør nå også ved sult mellom måltidene. Dette blir bra det Mille!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat