Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 17:31   #47
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Sukkerfri sweet chilisaus

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Jeg bestilte nettopp fra Sukkerfritt.com så jeg tror ikke det. Hører snakk om at mange REMA butikker også fører varer fra dem.....bare ikke min lokale REMA selvfølgelig....

Joda... ser det er samme greia som jeg brukte..

Sitat:

Nettbutikken driftes av Shopzone AS som også er avtalemotpart ved bestillinger. Alle spørsmål vedrørende bestillinger/ ordre rettes til Shopzone AS på post@shopzone.noDenne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen

Jeg sendte mail, jeg ringte og ingen svarte... Jeg sendte tom bilde av sjokkisene som var utgått av dato.