Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 19:28   #19
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Har du erfaring med overvektige barn?

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

leste ikke du de siste linjene??
det står at jeg har ingen fasit og at jeg kjenner ingenting til din datter og deres situasjon.
men jeg snakker ut fra det jeg vet fungerte for meg og den jobben jeg gjorde.
så unnskyld meg. jeg har egentlig ingenting å beklage for jeg har lest over det jeg skrev å ser ingenting du burde bli støtt av.

Når du skriver :
men det kan jo være at datteren din ikke ble fulgt opp i forhold til mengdene hun spiste.
å ta til seg engang og bruke tallerken modellen er en fin måte å løse overspisingen på.
og kanskje hun i tillegg spiste endel snop.
og det skal bestå av 2 mellom måltider som er reservert for frukt og evt grønt.

vil jeg vel påstå at du har formeninger i bøtter og spann. Om ting du har null peiling på å uttale deg om...

Er det virkelig overraskende at jeg som er lavkarber ikke ha det minste tro på den tallerkenmodellen din? Den ga meg en sykelig overvektig datter og en undervektig sønn....

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

men jeg snakker ut fra det jeg vet fungerte for meg og den jobben jeg gjorde.
så unnskyld meg.

Om tallerkenmodellen fungerer for deg, hva er da årsaken til at du spiser lavkarbo?

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat