Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 19:48   #45
Jabba
Seniormedlem

Jabba sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: YES!!! Jeg er 40 kilo mindre!

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Er're muuulig ! Og guuuuud, så motiverende ! TAKK !

Og hvordan har du greid det, liksom ? Bare holdt ut ? Har du gått opp og ned, eller har nedgangen vært mer eller mindre konstant. DETTE vil jeg så gjerne høre mer om !

* sjekker om Jabba har journal *

Hei!
Jeg har dessverre ingen journal.....

Vel - det har jo svingt litt - men de førsre halvannet året gikk jeg nok ned sånn jevnt og trutt....gjennomsnittet mitt lå vel på ca 400 gr i uken. Etter det begynte jeg å slite litt mer - men etter å ha "eksperimentert" litt så kom liksom ting i gang igjen. Da mener jeg at jeg prøvde å spise mer karber, mindre karber, kuttet ut partystoppere, mer fett, mindre fett osv. Altså prøvde meg på litt variasjon hvis vekta stod stille for lenge....
Men vekta gikk MYE saktere ned .... men stoppet ikke helt opp.

I fjor høst ble jeg syk og sengeliggende en uke med en kraftig nyrebekkenbetenndelse. Det resulterte i minus 3 kilo. 1 av dem kom på igjen og etter det ble det bom stopp. I 4-5 måneder stod vekta stille (opp og ned det samme kiloet) og ingen av de gamle metodene for å få fart på systemet funket. Sykt irriterende da jeg bare var 3-4 fra målet!!!

Til slutt fikk jeg et tips her inne om å prøve tilnærmet 0 karbo og gjett om det funket! Ser jeg la inn et innlegg om dette den 13.02 og jeg begynte med omleggingen dagen etter. De siste kiloene forsvant jo på et blunk for nå er jeg i mål....

Jo - det har gått opp og ned - men jeg har vel visst ganske lenge nå at det er ingen vits i å gi opp for å gå tilbake på høykarbo er jo ikke et alternativ.

Jeg har fått MYE hjelp fra flinke og tålmodige folk her inne - må bare få poengtere det igjen!

Og kjempegøy med alle gratulasjonene og hilsenene og ikke minst - å få vite at jeg er en inspirasjon for andre!

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat