Hei. Jeg har lest masse om Hoodia. Desverre finner jeg ikke magasinet jeg fant det i, men det er masse stoff på nettet om denne planten. Jeg bestilte også Hoodia fra USA, men de ble stoppet i tollen. Jeg har sjekket med matvaretilsynet og dette er ikke godkjent som helsekost og derfor forbudt å importere til Norge. Jeg er ikke et sekund i tvil om at dette virker. Afrikanske jaktmenn brukte planten når de skulle på jakt for å dempe apetitten. De kunne gå dager uten mat og planten sørget for å dempe sultfølelsen. Overvektige afrikanske barn fikk også denne planten for å gå litt ned vekt. Jeg tror Pfizer eller Roche har kjøpt alle rettighetene til planten, slik at de meste som er på markedet i dag kan være fake. Planten holder bare til et bestemt sted i Afrika (hos en liten stamme) Men finner du ekte Hoodia - inn i Norge, kan du glede deg. Si fra til meg da, for jeg vil også SVÆRT gjerne prøve dette. En bit av ekte Hoodia plante tar bort apetteten i 24-48 timer. Hoodia i piller er nok ikke så effektive, men for all del.
PS: Hvis noen har prøvd dette eller fått tak i det, vil jeg gjerne snakke med vedkommende. Jeg er frilansjournalist og vil skrive om dette for et helsemagasin.
Opprinnelig lagt inn av Faxe83
Noen som har noen erfaring med planteekstraktet Hoodia her? Leser at det skal være det nye naturlige slankemidlet som hemmer apetitten noe voldsomt. For mer info se:
http://www.vitacost.com/newsletter/n...ter.cfm?nl=224
Dette skal jeg ihvertfall bestille selv!