Sv: Er det rart det finnes mange overvektige barn?
Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.
jeg mente at mine barn var små å tynne og derfor lar jeg de spise forskjellig mat, sunt og usunt.det har gjort til at de luker ut mye av det jeg kaller for søppelmat selv.de er ikke glad i gatekjøkken mat,heller ikke noe særlig snop.
mange ganger virker det som at det vi holder handa over som vi foreldre mener er usunt vil gjøre barna enda mer nysgjerrig på det, og de stuper i fatene når de er på besøk,for dette har de ikke hjemme.dette har jeg fått erfare når det har vært besøk hjemme hos oss.men alle er jo ikke sånn da.min datter er under tester for å finne ut hvor vidt hun er allergisk mot melk eller har laktose intoleranse. hun har den siste uken ikke hatt diare og oppkast.
da vi har brukt soyamelk og rismelk.
jeg har alltid ment at melk er kalveføde, men har en mann som er frelst av melk hehe.
derfor har barna her fått melk.så hennes allergi slo fort ut og det var lett å finne ut at noe var galt. men jeg vet jo at det ikke alltid stemmer for andre,det er veldig synd
Bare en bitte liten ting, Titti76. Etter at du har satt et punktum midt i en tekst, kan du ikke trykke på den lange tasten nederst på midten av tastaturet ditt, også kalt spacebar på nynorsk. Hvis du i tillegg holder shift-tasten nede når du skriver første bokstaven i en ny setning, vil du få deg en overraskelse: Det blir stor bokstav i begynnelsen av setningen, og den blir mye enklere å lese.
Bare hvis du gidder altså...
-
|