Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 21:59   #166
Kula
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2006
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Er det rart det finnes mange overvektige barn?

Opprinnelig lagt inn av Titti76, her.

dette er trakasering:

"Bare en bitte liten ting, Titti76. Etter at du har satt et punktum midt i en tekst, kan du ikke trykke på den lange tasten nederst på midten av tastaturet ditt, også kalt spacebar på nynorsk. Hvis du i tillegg holder shift-tasten nede når du skriver første bokstaven i en ny setning, vil du få deg en overraskelse: Det blir stor bokstav i begynnelsen av setningen, og den blir mye enklere å lese"

Bare hvis du gidder altså...

i tillegg ba du meg om å legge på den forendværende teksten så du skulle forstå at den var til deg.du skjønte jo at den var til deg,hva var problemet da.

Den var unødvendig spydig, jeg beklager det! Men ta det som en oppfording til å skrive mer lesbart. Det er faktisk lite lesevennlig å kutte ut mellomrom og stor forbokstav. Det kan føre til at noen ikke gidder å lese innleggene dine.

Det ville jo være synd!

-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat