Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-11, 22:13   #1340
Titti
Seniormedlem

Titti sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Oj, her er skravlejentene i gang.

Så kjedelig at dere ikke kan fortsette i jobbene dere liker så godt. God klem til både Streber og Monica.

Så bra resultater hos legen, Gro. Flott med mer muskelmasse.
Jeg kjenner at jeg gleder meg litt til å begynne på fase 1 igjen nå, ikke fordi jeg synes det er så stas, men gleder meg til å gå litt ned i vekt igjen hvis dere skjønner og som Hexenberg sa. Når målet mitt alikevel er å gå ned og jeg ikke får resultater ved vanlig lavkarbo, så kan jeg jo like godt kjører på og gi alt når det er den eneste måten og gå ned på...Samtidig sa hun at det er bra jeg har stabilisert vekta en stund for nå skal vi lure kroppen litt igjen...blir spennende å se, nå må jeg bare ikke kose meg for mye denne uka da. JEg skal på jentetur til Bergen i helgen og i går var jeg og kjæresten på TGIF i Oslo og der delte vi en dessert.

Så trøtt her nå, vært en lang dag og kjæresten ligger nyopperert på sykehuset i hovedstaden....mammas gull sover søtt i senga vår og jeg tror jeg snart skal køye sjøl...det er hvertfall planen.

Snakkes i morgen, søte jenter.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat