Tråd: Stillstand
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-11, 11:58   #30
-Cilia-
Medlem

-Cilia- sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Like utenfor
Alder: 36
-Cilia- er ny på veien

Sv: Stillstand

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Hei Cilia!

Jeg bare lurer på om du putter inn maten du spiser på diett.no eller andre steder for å se hvor mye kalorier/fett/proteiner/karbohydrater du spiser i løpet av en dag? I såfall ville jeg vært interessert i å høre om hvordan det har endret seg etter at du kuttet meieriprodukter?

Hei Jeg har skrevet inn på diett.no noen få dager, fant ut at jeg spiste ca 2000 kalorier, hvorav en stor andel kom fra fløte, ost og smør. Jeg fikk også et lite karbohydratsjokk, ca 70kh om dagen, men i ketose uansett! Så nå spiser jeg ganske mye mindre kalorier, noen dager faktisk bare 5-600(!). Prøver å unnga det da, men det ser ut til at jeg går ned uansett. Jeg har kuttet endel karbohydratbomber i tillegg (Biola, havremel f.eks.), så nå ligger jeg på ca 3%kh, ca 70% fett tror jeg, det varierer veldig. Merker at magen er mindre oppblåst faktisk!

Har du også stagnert Val? Det er så vanskelig å være tålmodig da! Men det lønner seg til slutt!

-Cilia- er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo hovedsaklig uten meieriprodukter. Svar med sitat