Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-11, 12:05   #11
otika
Medlem
 
otika sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 461
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo mot kronisk forstoppelse hos barn?

Opprinnelig lagt inn av kokkemor, her.

Skal prøves. Googlet litt og fant Floradix Magnesium som er flytende med fruktsmak, verdt å teste ut!

Ellers prøver vi å snike inn mest mulig fett i maten, mye smør i grøt osv. Men kokos er hun ikke spesielt begeistret for, så det blir andre varianter.

Den flytende Magnesiumen er helt grei på smak,ellers kan du jo prøve å blande den i noe hun liker Jeg og mange med meg har slitt mye med hard mage,men 600 mg i døgnet løste dette på noen få dager,dosering på jenta de må du nesten sjekke opp,men jeg fikk ikke magesmerter eller kvalme når jeg tok stor dose,men som sagt,sjekk det opp med fastlegen.anbefales å tas på kvelden,så kommer avføringen på morran.

Flott at dere fortsetter med lavkarbo på henne selv om det ikke blir 100 %,alt er bedre enn ikke noe og jeg vedder på at magen hennes snart blir mye bedre. Han min klager også på magen innimellom,men han er veldig godt medisinert,så jeg trur han noen ganger sier det av vane eller at han ikke klarer å fastsette akkurat hvor det er vondt,han kan jo ha vondt i ryggen og klage på magen .Siden jeg svarte på dette innlegget første gangen hadde han lagt på seg 2 kilo,og nå har han jaggu gått opp 1 kilo til ,ser ut som han straks er normalvektig,og det er sååå godt å se.Han spiser foressten også "vanlig" mat i barnehagen,men lavkarbo hjemme,og siden han øker i vekt så ønsker jeg ikke å gjøre noe med det 1 ene måltidet han får der.

Lykke til med jenta deres og stå på videre med riktig mat

__________________
Otika

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat