Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-11, 12:09   #8
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: 17-dagersdietten

Jeg forsøkte å sjekke opp denne for noen uker siden. Jeg syns det hele virker litt mistenkelig siden det omtrent er umulig å finne noe særlig med info om denne dietten på nett og man bare kan få kjøpt boka gjennom hjemmesiden deres (De shipper forøvrig ikke til Norge, det har jeg spurt om ). Selve dietten er fire faser på 17 dager hver. De første 17 dagene er lavkarbo kombinert med lavfett (en slags lavfettversjon av Atkins induksjonen) og i de påfølgende fasene øker man gradvis på karbene samtidig som det skal innarbeides mosjonsvaner etc. Hensikten med denne dietten skal være å lure kroppens forbrenning ved å skifte gir ofte, og slik skal man klare å holde forbrenningen oppe.

Denne dietten er for nå vanskelig for oss i Norge å følge da vi hverken kan få tak i boken eller at det er noe særlig med informasjon å oppspore på nett.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat