Tråd: Frustrert
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-11, 13:29   #1
otika
Medlem

otika sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
otika har en fantastisk aura rundt segotika har en fantastisk aura rundt seg

Frustrert

Har blåse ut frustrasjon dagen i dag (mensen ja )

Følger jo mange tråder på dette forumet og ofte de som begynte på ketolyse/lavkarbo 1 Januar,blir så frustrert når folk klager over liten vektnedgang på disse 8 ukene,når de har gått ned 5-6 kilo og har jevn vektnedgang uke etter uke etter uke Ja jeg veit at det er teit å henge seg opp i dette,men jeg har gått ned 2 kilo de første 2 ukene,men siste 8 ukene har jeg stått dønn stille, har ikke krympa annet enn 1 cm heller og det er nok feilmåling

Egentlig stresser jeg ikke med dette fordi jeg har blitt i knallform,men jeg må innrømme at jeg faktisk er misunnelig og syns at noen er litt utakknemlige

Ja jeg veit at jeg ikke trenger å lese disse innleggene og bla bla bla,men liker jo å følge med også,selv om jeg ikke gidder å legge inn tallene mine hver uke eller hver mnd for den saks skyld

For de som vil kritisere dette innlegget kan ta seg en pc pause
Dette er bare en stakkars meg som sitter her og sturer litt,men jeg fryser ikke da ,og klærne mine passer godt ENNÅ

Smyger meg pent ut igjen og håper alle får en bedre dag enn min

Otiki

otika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1800 kcal, 150 gr fett og maks 20 gr karbo Svar med sitat