Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-11, 17:12   #4
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Trenger gode råd (Hvordan hjelpe overvektig venninne)

Jeg tenker også som så at det er vanskelig å hjelpe noen som ikke vil det selv ... Syns du har gjort en bra jobb allerede. Kan du si ting rett ut til henne eller vil hun da bli sur? Hvis hun sliter deg ut med å klage på vekta og komme med hundre unnskyldninger bør du kanskje si fra om dette på en fin måte, forsøke å la henne vite at du er der for henne dersom hun trenger hjelp og støtte? Du skal jo heller ikke se bort fra at hun syns det er vanskelig å være vitne til at du lykkes med kostomleggingen, mens hun ikke har klart det enda, og da kan det være ekstra sårt for henne å få gode råd. Sånne situasjoner er vanskelige ...

Ikke sa mange råd fra meg ser jeg

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat