Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-11, 20:46   #30
hannedt
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 76
hannedt er på en erverdig vei

Sv: Marstartere som vil dele tips og oppskrifter?

Gøy at det er så mange andre nå som har startet på ketolyse!
I dag kom pakken min fra ketolyse.no, så i morgen blir det nok frokostpannekake til frokost. Har blitt litt lei av egg i diverse variasjoner, så i dag var det salat til frokost (isbergsalat, rød paprika, stangselleri og agurk) med reker og en god blanding av seterrømme og majones. Var mett kjeeempelenge! For min del har jeg funnet ut at en blanding av seterrømme og majones hjelper på fettinntaket og det å holde seg mett, jeg liker ikke fettsmaken på mat så den blandingen gjør at jeg får i meg nok samtidig som det smaker friskt. Dro på butikken rett etter jobb og var ganske sulten da, kjente at karbosuget meldte seg kraftig på butikken. Hadde lyst på frukt, vafler, kjeks, pasta, masse karbomat rett og slett. Men med litt viljestyrke og en kjæreste som er godt informert om hva som er "fy-mat", så ble det ingen karbomat til meg! Fant også noe alkohol jeg kan drikke på lørdag, grevens eplecider uten tilsatt sukker, var under 0,5 g karbohydrater per 100 ml i den.

Godt å ha kommet i gang med hva jeg kan spise og ikke, å være litt mer "inni" kostholdet nå og å greie å variere litt uten å gå over maks karbohydrater per dag.

__________________


hannedt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat