Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-11, 21:44   #379
RainAngel
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 21
RainAngel er på en erverdig vei

Sv: Flere som bruker spis deg slank-dietten?

Jeg prøvde meg på SpisDegSlank i høst, men eksamensstresset tok meg

Er på'n igjen nå med en blanding av SSD (SpisDegSlank) og hjemmelaget ketolysemat.
Lærte litt i første runde med SSD, som for eksempel at kombinasjonen lavkarbo/lavkalori ikke var noe for meg, og jeg MÅ fylle på med ekstra fett for å gå ned i vekt.
Jeg lærte at jeg ikke var noe særlig glad i brødmaten deres, men jeg er heller ikke glad i andre lavkarbobrød, så det er jo ikke SSD sin feil.
Jeg har lært hvilke middager jeg liker/ikke liker, og bestiller ikke startpakke lengre, men velger meg de middagene jeg liker.

Favorittmiddagene mine er Fiskegrateng (som havna i søpla hos noen andre leste jeg ), Bakt kylling Gourmet (sausen til den er knallgod, veldig mettende måltid!) og Karbonader med løk.

Jeg bestiller alltid litt forskjellig av middager for å teste meg frem til de jeg liker. Men disse tre er favorittene til nå

Jeg liker IKKE rekene (sausen er for syrlig) og laksen (transmak). Veldig synd for jeg er egentlig glad i laks. Men det er jo ganske enkelt å lage selv da

Frokostkrem med bær smaker ganske okei, greit å ha som kos.
Eplekrem med mandler og kanel er veldig god, smaker fløte med eple og kanel.
Proteinsmoothiene med bærsmak er faktisk veldig gode, og er utrolig greie når man må slenge i seg noe mat NÅ! Den med cappucinosmak var ikke like god (men jeg er ikke så veldig glad i kaffe heller da)

Kanelbollene deres er faktisk overraskende gode! Men jeg er jo veldig glad i kanel da
Her en kveld varmet jeg en kanelbolle litt i ovnen, pisket opp 1 dl fløte med 1ts Splenda, og 60 gram av SSD sitt jordbærsyltetøy. NAM Skikkelig god dessert!! (men dette blir ca 9 karber da, så dette er bare for kveldene jeg har spist svært lite karber ellers)

Jeg har også kjøpt grillpølsene og karbonadene deres. Kommer som egne pakker med 3 pølser eller 4 karbonader. Greit å ha i fryseren hvis man plutselig skal grille, eller enkelt å spise med noen stekte egg.

Dette er mine erfaringer og hva jeg liker av SSD
Jeg kombinerer altså SSD og hjemmelaget mat, for planen er jo å spise bare hjemmelaget mat etterhvert.
Men det er utrolig greit å ha et måltid klart på 2 minutter når man har dårlig tid altså

__________________



RainAngel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat