Tråd: Kalorier
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 13:06   #60
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Vel - fløte er nevnt som partystopper - og bruker man mye fløte er dette svært mye kalorier i... så der har det vel en sammenheng
Utfordringen er at man må ha FULL kontroll over næringsinntak OG fordeling av næringsstoffer før man kan si noe om hva som stopper opp... og enda er det så mange faktorer, og for å vite helt sikkert må man endre en og en faktor av gangen... mye jobb! Men du har ihvertfall kommet et godt stykke på vei

Fløte, rømme og Cottage Cheese må jeg begrense, men all ost, smør, cocosa, kokosmelk, avaocado osv kan jeg lange innpå, nøtter kan jeg også spise i store mengder... Og i følge diett.no ligger jeg ikke høyere på kcalinntaket med fløte og rømme.

Tror veldig på at det er vel så mye sammensetningen av maten og at den må tilpasses hver enkelt kropp jeg...

Og hva da med tomater, paprika og som nellie sier, søtstoffer?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat