Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 14:12   #1354
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 49
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Liker så få ED produkter at jeg bestiller dem jeg vil ha selv, men kanskje noen av de andre her er interessert?


Er furten jeg, hatt time med ED legen min på tlf, da hun fikk høre jeg har hatt 3 dagers feiring av min far og masse selskaper disse siste 5 ukene og ikke gått opp, men litt ned, var hun først fornøyd MEN -for det første henger hun seg alltid opp i at jeg spiser ostebiter i salaten og av og til gratinerer middagen, det blir fase 3 , for mye kalorier-men jeg føler meg mindre "på slankeren" om jeg har litt frihet mht middagen. Begynte å mase om jeg ikke spiste noe annet som kunne kuttes ut for å få fortgang på nedgangen. Så var det det at jeg lurte på om jeg på slutten av vekt tapet kunne ta en omgang fase 1, nei det ble helt feil bruk av ED, forklarte at jeg mente at jeg skulle over i fase 2 en god stund etterpå da-jo da skulle det vel gå greit. Skal være i fase 2 noen uker til nå og se hva som skjer. Må få tatt nye blodprøver her i bygden og sendt til laboratoriumet deres. UGH, av og til får jeg nok av hele greiene-ikke ED egentlig, for jeg har funnet min vei, tusler nedover OG føler jeg lever, men det å stå til rette for legen hele tiden....Og så har vi det med at når jeg skal stabilisere har jeg lite lyst å følge fase3, mer lyst å gå over på Lutz eller en slags generell lavkarbo-litt bevisst på kaloriene slik som nå, men mindre komplisert enn fase 3 a,b og c. Tørr jeg i det hele tatt å foreslå det? OG hun maser også om at jeg må mye mer ned-jeg synes det holder med 6 kilo til jeg da men....prøver å si det men nei...Stakkars dere som har lest dette-måtte ha det ut!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat