Sv: Roaccutan og Ketogen kost = Krasj?
Opprinnelig lagt inn av Adaware, her.
For de som ikke vet det så er Roaccutan et kvisedempende preparat om man kan kalle det det. Jeg er ikke plaget så mye i fjeset men nedover rygg tavla ser det ikke ut og de siste månedene har det begynt og spre seg til frampartiet av kroppen på brystkassa. Dette setter en stor stopper for min ellers så utgående personelighet og man kan si det at jeg er ikke den første til og foreslå badeaktiviterer og lignende.
Litt info om Roaccutan
http://hudlegekontoret.no/kategorier...iner/roaccutan
Var til hudlegen idag og hun skulle søke ett eller annet sted om jeg kunne få begynne med denne kuren. Den er vistnok ganske dyr men til gjengjeld skal det funke utrolig bra og forhåpentligvis eliminerer det kviser etterhvert.
Videre så spurte hun om kosten min og jeg sa jeg spiste utrolig lite karbohydrater men mye fet mat og slignende. Dere ketolyse folk vet jo hva jeg snakker om så trenger ikke og gå mer inn på akkurat dette 
Hun reagerte faktisk utrolig positivt på det siden det betyr lite godteri og slike usunne ting og jeg ser jo at jeg har blitt bedre av et slikt kosthold men på ingen måte en halleluja opplevelse...Hudlegen også at jeg burde prøve og se hvordan det gikk men hun sa jeg burde holde meg unna planteolje og nøtter bland annet.
Noen som kan synse eller aller helst vet hvordan dette kostholdet og dette legemiddelet kan fungere sammen?
du får dekket mye av det på nav om legen din skriver at ingenting annet fungerer.
for meg kostet det 6000.
men satt igjen med å måtte betale rundt 1500 kr, resten ble betalt av nav
|