hei elinemor! velkommen! gratulerer med et fantastisk resultat (jeg gikk ned 10 kilo første mnd) og takk streber og grotingeing, jeg vet jo at dette opplegget kommet til å gå bra, jeg er bare redd for at jeg kjapt skal falle utenfor. men skal jobbe med å lage en ukesplan i helgen, og da kjører jeg for fullt! til deg også gro. det var herlig å møte deg. storkoste meg igår. streber: så kjedelig å føle det slik etter et legebesøk. det er jo ikke meningen det vel? Det har jo vært en del snakk om det i media for en stund siden. at om man blir alt for opptatt av bmi og slanking, så kan det føre til stress å være mer helseskadelig enn å faktisk bare la det være. det viktigste er jo at man skal trives med den man er, det tror jeg ar noe av det sunneste man kan gjøre for seg selv! Det er hetland du har ikke sant? Jeg snakket med henne nå om type lkhf. hun er nok ganske skeptisk til type ketose (man blir aaaalt for oppengt i tellingen mener hun, jeg er enig) men hun sa at jeg måtte jo bare prøve å kutte ut c-måltidet og spise mer fett. poenget henens er jo at vi er forskjellig og derfor er det viktig med blodprøver før og etter man begynner. så om du ikke går for fase tre så tror jeg ikke hun ville grenet på nesen av det? Og jeg føler også noen ganger at hun kan være veldig flink med å rose når jeg IKKE har vært så flink, mens når jeg når jeg faktisk har vært veldig flink og gått ned masse, så er hun ikke like entusiastisk på det. kanskje hun tenker at du har kommet så langt og er spass flink at du ikke TRENGER den derre heiingen? jeg heier ihvertfall på deg og er overbevist om at de siste 6 kiloene er nok