Sv: Den store felles ED-tråden
Tusen takk for gode ord Valkerut! Jeg greier nok noen år til i yrket mitt, trives godt, så blir så lenge jeg kan!
Føler ikke jeg kan skifte lege, må ha resept på produktene og ED er eneste lavkarbomåten å gå ned på for meg Alternativet er å være sulten på lavkalorikur Har tro på at lavkarbo i en eller form er ok for stabilisering! Som jeg sa til legen tåler jeg jo finfint utskeielser så lenge de er lavkarbo, sjeldent jeg legger noe på meg+at jeg er flink å hive meg igang med ED rett etterpå.
Kan godt tenke meg å bruke Milles opplegg-samme som jeg gikk på før ED som stabiliserings opplegg, DET kanskje hun går med på. Hun skryter endel av meg altså, men vil ha meg lengre ned i vekt enn jeg selv bryr meg om og synes ikke jeg skal bruke ost eller fløte i fase 2, hvilket jeg gjør av og til, fordi maten blir mer spennende på det viset OG det er lavkarbo OG jeg går ned, selv om det ikke går så fort som hun vil. Spiser sukkerfri sjokolade også, den er lakserende, så jeg slipper ta medisin for å få ut der bak, etyter jeg oppdaget den. DET kaller jeg vinn-vinn jeg da, men sikkert ikke ifølge henne.
|