Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 20:04   #1364
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Oi da Streber, den telefontimen høres jo ganske kjipt ut
Har ikke helt samme oppfatning av doktoren vår, for meg har hun vært en kjempe god motivator - også når vi ikke er helt enig om hvilken fase jeg bør være i.
Har jo hatt henne som lege siden 2005, så hun kjenner jo min historie veldig godt.
Så kanskje jeg har fått større armslag siden jeg har vært hos henne så lenge, eller fordi jeg tross alt har gått på ED i 2 år nå?
Men jeg kan jo også se for meg at hun fungerer bedre ansikt til ansikt enn over telefon

Uansett - hvis du ønsker å bytte lege så finnes det i følge Eurodiet-sidene en mulighet i Trondheim; Helseringen AS, tlf. 90 64 09 60/93 84 04 90
De holder til på følgende adresse:
Elvehavna Medisinske Senter
Adr. Beddingen 14, 1 etg.

Vet jo at du ikke lar deg stanse av denne dårlige opplevelsen, så herfra heies det på full stang

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat