Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-11, 20:18   #3
Devore
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2011
Devore er på en erverdig vei

Sv: Ligger og vakar i startgropa...

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Hei og velkommen!

Har lest ein del på linkane du la ved, og det var ein del hjelp der. Har mikro på jobben, men er ikkje alltid ein har tid til varm mat, men stort sett går det bra.
Planen er å begynna i morgon, og føler meg klar, motivert og litt småredd... Kva om eg «sprekke»? Men har sjølvsagt nokon fleire spørsmål som det hadde vore fint å fått svar på, eller link til svar

Kva er forskjellen på crème fraîche og vanlig seterrømme? So vidt eg kan sjå er det samma mengde fett, protein og karbohydrat?

Kva slags majones brukar andre her? Skaldeman skriv om sukkerfattig majones. Er det noko ein får kjøpt i butikk, eller må ein laga det sjølv? HÅPAR ein får kjøpt det

Eg har ein del karbonadedeig i frysaren, men den er kjøpt i Sverige, og eg har høyrt at karbonadedeig der, ikkje er det «samma» so her i landet... Det skal visst nok væra meir fett i den. Nokon so veit tilnærma nøyaktig fett, protein og karbohydrat mengde i den svenske typen?

Makrell i tomat skriv han er ein god ting å ha i kjøleskapet, men den har 5 gram karbohydrat pr 100 gram. Er ikkje det ganske mykje?

Nøytral matolje? Kva for nokon er nøytrale, og kva for nokon er ikkje?

Fransk sennep? Er det samma kva for ein ein brukar? Var og såg på utvalget i går, men sto ikkje noko om fett og karbo osv.

Fleire plassar i bøkene skriv Skaldeman om farsedeig, men har ikkje heilt fått med meg kva det er. Meinar det i ein av bøkene sto «oppskrifta», men er ikkje kar om å finna att plassen...

Det var det eg kom på akkurat no, men det kjem nok meir seinare!!

Devore er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat