Tråd: Grønt pulver
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-11, 11:50   #60
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Grønt pulver

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Åååh, jeg fikk ikke med meg det, jeg! Sorry!

Tenkte jo ikke på det med vin, altså. Var bare sliten etter shining av kåken, og følte veldig for et glass vin, som ble til tre. Jeg skal jo drikke vin i kveld også, men føler meg bra i dag, da! Håper det vedvarer. Så kanskje jeg burde ha visst det før jeg tok dosa mi i dag ...! Man lærer hele tiden, gitt! Takk for oppklaring!

Hehe, ingen fare . Det er fort gjort å gå surr i alle "green"-greiene ... Udo's-en er litt annerledes enn de fleste andre grønne pulvere, det er mer frø og sånt i den, mange flere forskjellige ingredienser. Og så er den litt søtet, noe jeg synes er helt unødvendig. Jeg foretrekker den rene grønne smaken av Purely Greens . Den hennasammenligningen er ikke så dum

Jeg tipper at siden du føler deg bra i dag, så er det verste overstått. Du kan jo tenke deg å føle seg slik du gjorde i går i dagevis ... Jeg tenker at du kan fortsette som du gjør, jeg

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat